Thursday, April 10, 2014

Hadif :: 1 Tahun 8 Bulan

Salam...

Lame xtulis sini pasal perkembangan manje kesayangan...maknye bz manjang....gpon nk apdet tanpa gambo cm xbest plak....dah rupe buku teks sejarah sekolah menengah....tulisannn je...hihi

25march ritu genap Hadif setahun lapan bulan....jap je beso bujang dah anak ibuu...tapi tetap manje...maklum la kasih sayang sume curah kat dia sorang je....xpela ibu suke manjekan Hadif...manje puas2 ye..

Perkembangan Hadif setakat ni biasa je....aktif xhengat....kadang2 pening kepala jugak tengok dia yang xreti penat...lari sane lari sini...kt rumah tu suara dia je....membebel je menjerit2...23 butir perkataan je aku paham...haha...

Hadif sekarang adela jugak 23 pekataan yang dia boleh sebut...kalo kite aja pon dia boleh ikut...cepat tangkap jugak...seronok ibu tengok...alhamdulillah...mcm malam tadi, mase tengah on the fon dengan neneknya, aku sua la fon kat dia nak kasi cakap ngan neneknye...tetibe dengan lancarnye dia sebut "apa khabar"....haha terkedu aku ngan mak aku....xpernah dengar Hadif sebut gitu...1st time....siyes dengar dia sebut gitu aku jadi xsabar nak tunggu hadif pandai cakap....nak borak2....haha dlu xsaba tunggu nak bejalan...skrg xsaba tunggu bercakap plak....seronok tengok perkembangan anak...

selfie anak beranak...ihihi

Hadif ni sebab aktif sangat berat badan dia xbanyak naik setiap kali check up...sekarang pon baru 10.5kg...dak tecik ni asal masuk makanan mesti membuang...buang hasil yang dia makan sebelum tu...bagus sistem perkumuhannye..hihi

Setakat ni memang senang sangat jage Hadif....xbanyak ragam....kadang2 je buat perangai...tapi sekarang garang sikit aku tengok...kalo dia marah n geram ngan aku kemain dia ketap gigi...gigit idung kang baru tau...kalo marah cepat je tgn dia cepuk ibu...kalo ibu buat2 nangeh kemain dia pujuk usap2 kepala siap suh diam..."iyam...iyamm"....hihi sonok la aki nyakat....

Ibu doakan Hadif membesar dengan sihat dan bijak k...jadi anak kebanggaan ibu ayah dan berbakti pada semua orang....sayang Hadif...


No comments: