Saturday, March 22, 2014

IKLAN : PROMOSI ESP MARCH 2014

Salam....

Dah nak habis promosi baru nak up...hihi...takpe la atleast ade seminggu je lagi promosi ni sebelum harga kembali pada asal...sekarang pon stok kritikal...ramai beno memborong...buat stok siap2 utk bulan puasa nati...kemain korang kan....hihi..jom tengok ape khasiat ESP ni...




Haa tengok...banyakkan kebaikan ESP ni....semua dalam 1 bekas je...memang berbaloi2 la...ESP ni jenis bancuh ye...so jom tengok contoh2 resipi yang diolah untuk minum ESP ni..


ESP+sunquick

ESP+Twister Orange

ESP+Dutch Lady Strawberry



ESP+Milo

Haa banyakkan cara nak minum ESP ni...tepuk dada tanya selera....ape air minuman kegemaran anda....just shake je..tapiiii jangan campur dengan air berkafein ye....big NO....sebab ape??sebabnye kafein ni akan menyebabkan serapan khasiat terganggu....ape2 jugak supplement kalau boleh jangan ambil bersama kafein....kalau anda peminum kafein tegar takpe....boleh minum...cuma jarakkan masa pengambilan supplement dan minuman berkafein tu ye...

Kalau korang nak try ESP meh roger saya cepat2 ye.....confirm harga jatuh terduduk saya bagi......




No comments: