Wednesday, June 26, 2013

Manusia makin kejam



Berita kat harian metro rini.....sedih betul aku bace....geram sangat.....kalo jumpe dua2 manusia ni aku sula je hidop2.....sakit ati.....apela dosa budak tu...baru umo 2tahun kot....sanggup dipukul sampai mati......yang maknye pon leh subahat g tanam anak tu kat dalam hutan.....astagfirullahhalazim......sifat kejam manusia sekarang ni memang takleh trime kat akal....tak pecaye sangat diorang sanggup buat camtu.....ISLAM pulak tu....Ya Allah.....mintak la dijauhkan aku dengan benda2 camni....ikut berita ni mak budak tu bekas anggota polis.....memang takde moral!...ape ade dalam kepala otak diorang aku pon taktau la.....bodoh!

No comments: