Wednesday, June 26, 2013

11 Bulan dah...

Semalam 25/6/13 genap 11 bulan usia dak tecik kesayangan kami tu.....bulan depan nak masuk setahun dah.....wuuuu cepatnye mase belalu pergi.....rase cam baru je besalinkan dak tecik tu......moge terus membesar dengan sihat ye anak ibu.....takmo sakit2.....

Progress 11 bulan :-
  • gigi dah ade 4 batang....2 atas 2 bawah.....semakin rajin la menyengih tayang gigi.....
  • makin pot pet pot pet nak becakap sangat.....
  • dah boleh panggil ibuuu...ahhh heaven...^_*
  • dulu ade jugak dengar panggil ayah...tapi sekarang cam dah takde plak......apakkk adela...kadang2 papa...ikut suke die je...
  • terer cairkan ati ibu ayah.....kalo ibu naik pitching dia tau dah....cepat2 tekedek2 datang pastu buat muke comel...pastu panggil2....merengek2 kunun pujuk ibu jangan marah......haaaisshhh memang cair la ibu tau tak.....geram
  • dah mule merangkak mase 10bulan ritu..sekarang makin laju merangkak...tahniah...huhu
  • dah mule berdiri sendiri dan berpaut.......mule meniti jugak.....tapi lom berani lepas tangan
  • sangat2 manje mengade2 dengan ayahnye.....sikit2 ayah...ayah lalu kemain nak kejar nak ikut.....kalo tak amek merengek2....ngade2 sangat ni....
  • ape lagi ek....suke makan.....asal hulur makanan cepat je capai n ngap....sekarang pon takde dah bubur2 blender....dia suke makanan yang leh dikunyah
  • eemmmmm alamak tak ingat ape dah....nanti la kalo ingat update lagi kat sini
 


Semoga anak ibu membesar dengan sihat, cerdas dan cergas, jadi anak yang baik menyenangkan ati ibu ayah ye...amin.....

p/s : ayahnye asek sebut pasal nak bagi adik je....amboi2...ingat kilang ke....nanti2 la dulu.....2015 nanti ok la kot....hoho



No comments: