Friday, May 03, 2013

Rindu



Salam jumaat.....

Kebelakangan ni aku asyik teringat kat arwah nenek je....rindu sangat2....tah kenape aku sampai sekarang cam xbetul2 terima yang arwah dah takde......dah 3bulan lebih pon pergi tinggalkan kami.......setiap kali mesti pasaan rindu tu datang......membuak2 sampai tak perasaan airmata dah mengalir.....hmmmm.....rindu sangat2......teringat2.....aku rase loser sangat sebab niat nak g jenguk pusara arwah xdapat2 lagi sampai sekarang......sedih......hanya doa yang dapat aku titipkan untuk arwah setiap kali aku teringatkan dia.......

Raya tahun ni apela maknenye.......balek kampung dia takde.....dah berpindah ke "rumah" baru.....hmmm.....

Ya Allah, Kau ampunkanlah dosa2nya....Kau tempatkanlah dia dikalangan para solihin.....Kau limpahkanlah rahmatMu ke atas rohnye Ya Allah......kami sangat2 menyayanginya Ya Allah.....

Malam tadi mimpi atuk.....atuk sorang2....merindui arwah jugak agaknye.....anak2 cucu2 yang terdekat pon mesti masing2 tengah sibuk dengan urusan pilihanraya.....harap2 atuk xrase terabai.....mungkin mimpi malam tadi tu pesanan dari arwah untuk jenguk2 atuk kot......hmmmm.....

p/s : memang xtetanggung rindu kat seseorang yang kite sayang sangat2......camnela pasaan en asben bile rindu kat arwah mak abahnye.....aku xdapat bayangkan kalo aku kat tempat en asben.....aku baru kehilangan nenek je....Ya Allah, Kau panjangkanlah usia ibubapa ku...amin....:(

No comments: