Wednesday, April 03, 2013

Parlimen dah bubar??

update dari BH

Hari ni kecoh satu malaysia pasal parlimen dah dibubarkan.....makanye xlame lagi mengundi la kite....dan makanye tahun ni buat petame kalinye dalam hidup aku akan mengundi jugak....yeayy....eh over....hihi....yang election sebelum ni aku tak mengundi pon padahal umo mase tu dah lebey 21tahun...dah layak mengundi...tapi sebabkan aku xregister name kat SPR makanye xlayak la aku nak menyibuk pegi buang undi......

So, dengan semangatnye tahun ni aku akan pegi buang undi....name dah lame aku check....dah ade pon dalam senarai SPR.....tempat mengundi adalah di kampung halaman....dengarnye tarikh mengundi 27 april....balek kampung lagi la ujung bulan ni....tapi apesal 27hb????belum gaji seyhhh......mane tabung aku nk korek nak isiminyakbayatol nak balek kampung pegi mengundi...haih la.....ni yang buat semangat waja berkobar2 aku nak pegi mengundi merudum ni.....ade sape2 nak kasik aku duit tambang balek kampung x???hahaha....

p/s : undi adalah rahsia



No comments: