Monday, April 08, 2013

Abil4Fauziah.....Takziah & Al-Fatihah

Mule2 skali nak ucap takziah kat saudara abil atas pemergian isteri tercinta yang mengadap Ilahi pada 2April lepas.....Aku tau citer pasal blog Abil4Fauziah ni lame dah.....pasal si suami (saudara Abil) yang bagi aku sangattttt la sayangkan isterinye, sanggup bekorban ape je untuk isterinye (Allahyarhamah Fauziah) tu.....saudara abil ni siap creat blog ni demi nak share perjalanan harian dia menguruskan isterinye yang terlantar tu dan share setiap perkembangan isterinye tu......dengan harapan bile isterinye sembuh dapat bace balik semua yang dikongsi dalam blog tu......jarang jumpe suami camni......mungkin ade tapi aku yang xtau....dan saudari abil ni sanggup berhenti keje dan berpindah dari bukit antarabangsa ke seremban demi nak jage dan ade kat sisi isterinye 24/7......besar pengorbanannye.....

Sekarang ni aku curik2 mase bace blog Abil4Fauziah ni dari awal......nak ikut kisahnye dari awal......agak ketinggalan tapi xpela......aku baru bace sikit je....sedih la plak bacenye.....moge saudara abil tabah menghadapi ujian Allah ni.....kalau nak bace blog Abil4Fauziah ni klik sini.


2 comments:

AyueJean AJ said...

Takziah..
AJ pun dah baca sikit2..

AyueJean AJ said...

Dan AL-Fatihah...