Friday, March 01, 2013

Dah jadi baru nak menyesal memang takde gune dah.........

Salam jumaat....

Sekarang memang musim orang sakit kan?bukan la sakit teruk @ kritikal tu...maksud aku sakit biase cam selsema, batuk n demam....faktor cuaca kot ek....jap ujan jap panas...aku pon dah start terbersin2 n selesema ha....ni mesti sebab jangkit ngan asben....nak2 plak semalam aku berhujan...kua opis elok cerah terang benderang siap silau ngan panas terik matahati...elok je aku sampai pasar malam beli 2-3 barang tetibe je ujan rintik dan terusss lebat selebat2nye.....lame gak la aku stuck kat pasar malam tu...tumpang je satu gerai ni untuk berteduh.....pastu dah lame sangat tunggu, jam pon dah kul 6 lebey...Hadif Zakwan aku tak amek lagi....sian die tunggu lame2 kat nursery tu.....aku pon decide redah je ujan n lari laju2 ke kereta....basah la jugak....payung tak bawak lak sebab tak expect pon akan ujan tetibe.....

eh melalut lak...nak cite pasal len senonye...hihi

nak cite sket pasal ketidakpuasan ati aku ni......pagi tadi lepas hantar Hadif Zakwan kat nursery, aku singgah shell jap....isi minyak kete n masuk 7e yang ade kat shell tu...beli roti sket untuk bekpes.....pas setel beli, aku masuk kereta, aku dengar suare budak kecik merengek....aku toleh nampak sorang dak pompuan....umo dalam lingkungan 2-3tahun kot....baya2 anak buah aku je.....aku tengok dak pompuan tu merengek2 tapi ayahnye menonong je masuk 7e tu.....maybe sebab malas nak layan anaknye tu merengek....adela benda yang anaknye nak tapi ayahnye malas layan kot...biase la budak2, tak dapat yang nak tu mesti merengek2 kan.....tapi dak pompuan ni merengek2 cmtu je...takdela sampai nangeh kuat2 sambil guling2 sampai sume orang nak pandang pon...dia merengek manje je....tapiiiiiiii yang aku tak puas hati bapaknye tu...maknye aku tak nampak plak....bapaknye leh jalan laju2 trus masuk 7e dan biarkan anak pompuan dia tu sorang2 kt luar 7e tu!!!!!!! bodoh ke hape bapaknye tu...kalo pon malas nak layan anak tu merengek takkan la sampai tinggalkan je anak tu sorang2 kat lua.....dak pompuan tu pon laju mane jela jalannye nak keja ayahnye kan.....sampai je dak pompuan tu kat pintu 7e tu, pinti 7e tu dah tertutup.....ayahnye kat dalam 7e, anak pompuannye umo 2-3tahun tu kat luar...SORANG2......eeee aku yang tengok sakit ati plak....ase nak g lempang laju2 bapaknye tu.....manela kuat kudrat sorang budak pompuan umo 2-3tahun nak tolak pintu 7e tu kan...pintu kaca tu....sambil merengek2 budak tu cube tolak pintu tu nak ikut ayahnye....pastu ade sorang pakcik yang kebetulan ade kat dalam 7e tenampak n tolong tolakkan pintu n tarik dak pompuan tu masuk....pstu baru bapak dak pompuan tu amek anaknye............hisssssssshhhhhhh aku memang sakit ati tengok....sedih aku tengok dak pompuan yang merengek2 tu cube nak tolak pintu 7e tu.....kalo la ade orang jahat ke kan tetibe culik dak tu sape yang menyesal tak sudah???si bapak jugak....ikutkan pasaan malas nak layan kerenah anak smpai sanggup biakan anak tu sorang2 cmtu....kecik lagi kot budak tu....sekarang dah la orang nak culik sekelip mate je....langsung tak amek iktibar kes2 yang banyak dah kat malaysia ni....kang dah jadi pape baru la nak nangeh2 sume...tak gune dah weeiii...

tu je nak cite...k bai...

p/s...sejak dah jadi mak orang ni, aku sangat sensitip n emo kalo nampak mende2 camni...mintak la aku dijauhkan dari buat cmtu.....
p/s...tetibe rindu Hadif Zakwan....lambatnye kul 5...:p

No comments: