Thursday, March 28, 2013

Bile ade anak

Bile dah ade anak ni.........


  • Nak pegi keje liat je....
  • Dah anta anak kt nursery, mau lebih 10kali cium anak baru pass ke pengasuh n gerak ke opis
  • Sampai opis, asek la duk tengok jam....tak saba nak tunggu kul 5.....rindu serindu2nye dah
  • Dah amek anak kat nursery, sampai umah campak sume beg, tak kire penat ke tak nak gak main2 dengan anak....gomol2 anak sangat la heaven
  • Makin anak besa, makin banyak akal, makin tercabar tahap kesabaran mak bapak.....tapi anak tetap penghibur.....tak boleh bayangkan kalo anak takde depan mate
  • tak kisah kalo waktu tido teganggu....bangun tengah malam, awal pagi nak membuat susu anak.....
  • dengar anak menangis kuat gelabah mak bapaknye.....padahal anak tu menangis dalam tido sebab mimpi....banyak beno main n gelak2 sebelum tu
  • tak kesah tahan nafsu nak membeli pape janji kelengkapan anak tesedia lengkap
  • jadi makin rajin mengemas sebab anak dah makin melasak.....takut mengutip benda tak sepatutnye
  • kalo stress dengan masalah, tengok muke anak jadi sayu nak nanges....pastu bedesup semangat baru datang....semua demi anak....
  • dan sekarang maknye banyak bace blog2 kalangan ibu2...sume prihal anak masing2...kongsi pengalaman dan ilmu....
  • disebabkan anak gak jadi punce aku rajin nk hapdet belog....sebagai kenangan mase depan.....

No comments: