Friday, February 01, 2013

Sayang Anak Tangan-tangankan


agak2 pepatah tu sesuai ke untuk mak budak ni ek.....mak die ni dh terlebih sayang agaknye....bukan setakat tangan-tangankan....tapi kaki-kakian jugak gaknye.....apela salah budak tu.....budak apela yang diorang tau.....belum berakal lagi....kalo ye pon marah sangat kat anak takkan la pukul sampai boleh meninggal budak tu....hmmm.....zaman sekarang ape pon boleh jadi......padahal surirumah je tu.....ibu yang bekerjaya pon takde sampai cmtu rasenye....lagi banyak stress aku rase...stress kat tempat kerja....balek rumah stress lain plak....tapi cam tak pernah lagi dengar kes dera.....hmmm dah tertulis ajal anak tu kat tangan maknye sndri.....

mintak dijauhkan la aku dengan kejadian2 camni...nauzubillah....

No comments: