Wednesday, December 05, 2012

Makan sambil cakap kat tipon

aku tak suka la kalau tengah cakap kat tipon, orang kat sane tu tengah makan atau mengunyah....aku rase sangat annoying...yela ko tengah2 nak cakap orang tu plak sebok nak mengunyah.....pastu sambil mengunyah sambil tu la nak becakap gak.....aku kalo dengar bunyi orang tu tengah mengunyah lagi la aku rase eeee annoying....sangat mengganggu perbualan.....dengar bunyi kecup kecap kecup kecap orang tu tengah mengunyah buat aku rasa mual...hihi boleh?....

dah kalo ko tengah makan tak payah la nak cakap tipon...abehkan la makanan lam mulut tu....tak pon suh tipon semula ke....rase cam tak sopan je time tu la ko nak ngunyah time tu la ko nak becakap.....silap2 penuh makanan kat gagang tipon tu....eeuuuwww.....

hamek...betul2 menggunakan kedua2 tangan yang ade...


p/s :: sape yang rasa ape yang aku rasa ni...annoying kan?




No comments: