Thursday, December 13, 2012

Jom minum Anlene

Assalammualaikum...

Tengah ari tadi pas lunch aku bedesup jap g giant bukit antarabangsa....plan nak bli susu fullcream dutchlady....pastu nak beli oat....nak diet katenye...hhihi...pastu tadi aku sambar la gak anlene yang dalam kotak kecik tu...saje nak try...kalo kene dengan tekak boleh la beli tiap2 bulan......dah nak kene jage tulang ni...maklum la usia makin meningkat.....huhu.....oh aku beli epal merah gak tadi.....rangup....selamat dah sebijik lam pewot aku.....

Pastu try minum anlene plak...aku beli yang perisa coklat.....itu je yang ade...lagipon aku memang suke coklat kan....patut la debab.....;p

Mule2 je anlene tu sampai ke tekak aku....aku cam......uuuuuu lazatnyeeeeee.....baru ku tahu anlene lazat....hoho.....selame ni dengar orang kate tak sedap la.....loya la....kali ni aku sendiri rase....oh sedap.....wajib beli tiap2 bulan...demi tulang yang sihat lagi kuat......lutut pon dah mule longgar je ase ni...lepas je beranakkan hafid ritu sakit2 je badan aku ni.....so nak kene makan minum pe yang patut nak ketatkan mane2 yang longgar...hihi

Ah sedap

Minumlah Anlene supaya tulang kuat dan sihat  boleh dukung dak debab ini dengan senang ati....;p






No comments: