Monday, December 31, 2012

Entry Teakhir 2012

Salam.....

Hari ni isnin bersamaan dengan 31 Dis 2012....entri teakhir 2012....macam2 dugaan, senyuman, tangisan, tekanan dan kebahagiaan yang aku lalui sepanjang tahun 2012 ni.....so, jom kite tengok ape pencapaian dan peristiwa sepanjang 2012 ni adik-adik.....heee

1) Aku disahkan mengandung dec 2011.....bahagia sebab diberi peluang merasa saat manis 9bulan 10 hari....^_*

2) 25/7/12 ,5 Ramadhan , 8.10pm , bayi lelaki bernama Muhamad Hadif Zakwan selamat melihat dunia ......oh bahagia...

3) sepanjang mengandungkan Hadif macam2 dugaan pahit manis aku tempuh....biarla tesimpan kukuh dalam hati ni sebagai panduan dan pengalaman yang dah tertulis.....

4) seminggu selepas kelahiran Hadif, tengok gaji....alhamdulillah...ade pertambahan...senyumm....^_____________^

5) Rumahtangga di uji dengan hebat.....yang memerlukan kekuatan hati antara aku dan hubby.....yang ni pengalaman kurang best....tapi semua dah tertulis....nak tak nak kene hadapai gak....

6) yang paling tak best untuk tahun 2012.....aku menjadi seorang yang baru.....dari seorang yang bersaiz s kepada seorang yang bersaiz xl.....T__________________T...menci sejuta kali kuasa dua....

tu je kot....yang lain2 malas nak ingat....biakan jadi pengalaman hidup.....

 So, 2013...welcome2.....semoga sinar kebahagiaan mengiringi perjalanan hidup kami hingga ke tahun seterusnya dan sampai bila2 lah......amin...

    




1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.