Monday, December 24, 2012

2013 Wishlist



seminggu je lagi dah nak abeh 2012....nak masuk tahun baru dah....phewww jap je mase belalu.....time flying fast....macam2 yang berlaku sepanjang 2012..nanti la 31st dec baru nak cite..hihi....

so, 2013 ape yang aku harapkan ek....ape target.....harapan opkos la nak kesihatan yang baek, keluarga kecil kami sentiase dilimpahi rahmat dan kebahagiaan disamping rezeki yang melimpah ruah.....

Wishlist untuk 2013 ::

1) Nak ada rumah sendiri...insyaAllah..moga Allah pemudahkan.....tak sanggup kot nak menyewa lame2....
2) Nak kuruskan badan.....paling2 pon aku nak dapatkan berat badan 55kg...chayokk cida...
3) Nak pegi becuti tempat best besame en suami dan hadif anak kesayangan kami....

buat masa ni tu jela kot.....yang paling2 nak rumah sendiri tu la....waaaa tak kuasa aku nak menyewa kalo dah harga sewa tu lebih kurang je bulan2 yang kene baya untuk rumah sendiri....baek la rumah sendiri kan...leh buat pape je...nak decorate ke renoavate ke.....Ya Allah permudahkan la urusan kami...amin..


No comments: