Saturday, November 10, 2012

Anugerah Skrin 2012

Korang tengok x anugerah skrin malam tadi....aku tengok kejap...sambil mengepam...haha...giler busan kot....aku ase tah xhape2 je...cm merepek2....ade plak istana pastu putera n puteri raja....ade nenek kebayan....pastu orang kt dalam cermin tu....haish....macam xsesuai je....ni pendapat aku la...pendapat korang aku xtau la kan.....tapi pada aku memang tema yang diorang cube sampaikan tu xsampai...merepek lagi mengarut....huhuhu.....sian diorang penat lelah pk idea tu aku plak dok kondem....tapiii siyes memang busan la wehhh....haha...xcaye try tanye org len yang tengok anugerah skrin malam td...ade x yang sependapat ngan aku..hihi

tapi siyes memang aku tengok jap je...abeh aku ngepam tu trus aku masuk tido....haha....xkose aku nk tunggu lame2....memang la aku ni xterer bidang seni ni...tapi ramai kot yang xterer bidang seni cam aku...kalo bab2 anugerah ni msti orang nak yang tengok yang menghiburkan ye dak....ni sarat beno ngan kisah2 zaman kesultanan dulu kala tambah merepek2 lak sapela nk tengok....dh cm bukan tengok anugerah...dah gaye tengok tonton teater bangsawan le plok...hihi....dh tu awal ashaari tu asek tesasul...jap ayahanda...jap ayah....haha....kan dh kantoi...nak bangsawan sangat....;p

p/s :: ni kritik membina ni...jangan saman aku plak ek...haha

No comments: