Friday, April 06, 2012

Mimpi oh mimpi~

malam kelmarin mimpi lagik....tp mimpi menakutkn...sejak peknen ni asek mimpi bukan2 je....maybe sbb byk sgt pk n mainan emosi je kot....
sblm ni mimpi aku dh deliver baby boy...malam kelmarin plak aku mimpi aku tetibe piyet..padahal tgh peknen...huhuhu...siyes ngeri n menakutkan....pas dpt tau piyet tu aku kene msk wad n kene operate....wallawwweh mimpi tu cm real sgt...takut giles ms tu....siap nmpk diri sndri kne usung nk dibawak ke bilik pembedahan....tp nsb bek mimpi tu stop setakat tu je...n aku trus tersdar....mengucap pjg aku....

mmg kalo time peknen slalu dpt mimpi bkn2 ke ek?haih....

2 comments:

yantie said...

syida, awat kerap sgt mimpi yg bukan2 ni... tido tak bace bismillah erk... member fb akak, memula dapat tahu pregnant kembar. pastu dia mimpi dia beranak tp sorang je. beberapa hari pastu dia ade checkup, realitinya sorang anak dlm kandungan dia mati. sorang je hidup dlm perut sampai skrg ni. tgh tggu masa nak bersalin.

cuba tanya org tua... takut gak. kerap no mimpi psal beranak, operation la.. period la... hang ade pi mana2 ke.. org ngandung pun banyak pantang larang ni.. tak leh kuar maghrib2..

ciDa said...

xde kemane2 la kak yanti....xtau la mimpi bukan2 je...jarang kua skrg ni...pas keje trus blk umah je....gangguan syaitan gaknye tu...